Campagne: Etten-Leur viert de zomer!
De Gemeente Etten-Leur is in samenwerking met het platform Etten-Leur City App / Stappen & Shoppen een grote online promotie-campagne gestart om Etten-Leur deze zomer in het zonnetje te zetten.
Met de campagne worden bezienswaardigheden, culinaire hotspots, evenementen en activiteiten onder de aandacht gebracht via Facebook en Instagram in heel Brabant, een deel van Zuid-Holland en de grensregio tot Antwerpen.
Eerder voerde Etten-Leur al dergelijke succesvolle campagnes uit in december 2022 en afgelopen voorjaar. De laatste campagne telde maar liefst 2 miljoen weergaven op social media. Met name het bodypaint event ‘Van Gogh in levende lijve’ en de Havenfeesten scoorden goed. In de zomercampagne is onder andere aandacht voor de kermis, het Beachfestival, het zomeravondspektakel, de Pasar Malam, de Profwielerronde en het culinaire evenement ‘Lekker Etten-Leur’. Maar er wordt ook extra aandacht geschonken aan wandelen, fietsen, suppen en routes door de natuur.