Aftrap regiomarketing
De samenwerking tussen LandStad De Baronie en de destinatie marketing organisaties in de streek (Breda Marketing, de VVV’s en toeristische informatiepunten) is in volle gang. Ze treffen we niet alleen de voorbereidingen voor een nieuwe streekkrant, maar waren we op 30 maart op uitnodiging van Breda Marketing ook van de partij  bij de aftrap ‘regiomarketing’.
Op de agenda voor onze eerste bijeenkomst stonden:
-Stand van Zaken: Ontwikkelingen in Brabant en DMO’s, Stichting Destinatie Brabant, samenwerking met Insiders voor een regionaal online platform
-Bepalen doelstellingen samenwerking en presentatie Regio Radar Eindhoven door Eric Boselie
-Bepalen aanpak en agenda
-Inventariseren thema’s en laaghangend fruit en presentatie Vuelta door Rene Bergmans
-Organisatie, financiën, aanstelling regiomarketeer, visie Regio West-Brabant
-Praktische afspraken en verwachtingen
Mede door de interessante sprekers en de hoge opkomst, was het een zeer waardevolle bijeenkomst. We hopen op korte termijn nieuwe ontwikkelingen te kunnen melden.